16 Ağustos 2014 Cumartesi

Buraya bir kus konmus oyunu adalet sistemi...





Bugun dusundum de ne oynatiyoruz cocuklarimiza yeterince dikkat ediyor muyuz ne verdigimize diye...yoksa en bastan yanlis mi ogretiyoruz diyorum hayati..

 Buraya bir kus konmuş bu görmüş bu vurmuş bu pisirmis bu yemiş şeklinde bir paylasim sistemi öğreten insanlariz biz..bu şekilde çocuğumuz adalet anlayisini ne kadar doğru öğrenebilir acaba..
İs bolumu yapiliyor birileri goruyor,yakaliyor,pisiriyor ama sadece biri yiyor ...hele bir de okuldan gelen zavalli var ki ona hicbisey kalmiyor.. ustelik niye okuldan geliyor bu çocuk?bunu duyarak buyuyen cocugun kafasinda okuldayken biseyleri
kacirma düşuncesi oluşmaz mi?oyundan gelsin efendim, disardan gelsin..
Sonra neden kus vurulup kesilip yeniyor?sanki günlük hayatta kus etiyle besleniyoruz..bastan sona yanlis bir oyun kim cikarmis bilmiyorum ama takildim ben bu oyuna...karsiyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder