6 Haziran 2014 Cuma

Cocugunuz peynir yemiyorsa Sihirli iksir!!


Son kasikta paylaşmak aklima geldigi icin kasiktan cektim fotografi.Annelerin cogu yasiyordur cocuguna nasil peynir yedircem problemini benim kucuk kizimin da hic sagi solu belli olmuyor bazen guzel yapiyor kahvaltiyi bazen bisey yemiyor.

Hic peynir yemeyen bir cocuk degil bazen eline alip kasar,cecil peyniri yer ama bu miktar cogu zaman yeterli olmuyor o yuzden ben de boyle bir iksir kesfettim.Bunu direk kahvaltiyi mama olarak yedirmek kategorisinde gormeyin sadece kahvaltidan sonra eksikleri tamamlamak diyelim.

malzemeler

1buyuk dilim beyaz peynir
1yemek kasigi keci boynuzu pekmezi
1tutam susam
1tutam ruseym
1tatli kasigi dovulmus ceviz
Yarim cay bardagi ilik sut veya sucak su
Hepsini karistirip çatalla Guzelce eziyosunuz.


Cocugunuzun yemesini istediginiz seylere gore cesitlendirebilirsiniz.Ben ruseymi de yeni eklemeye basladim.
Bazen sicaklarda yumurta kokuyo herhalde yemek istemiyebiliyor o zaman pismis yumurtasini da eziyorum icine puturlu de olabiliyor zaten putur yeme sorunumuz yok cok sukur artik.
Benim ki pekmez sevdigi icin onun bahanesine bunlari da yemis oluyor ama dedigim gibi once yedirebildigim kadar kahvalti yaptriyorum sonra eksik kalanlar icin yapiyorum zaten guzel yediyse gerek kalmiyor.Bazen ekmegi yemeyince ekmegin icinden de ezebiliyorum icine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder