29 Haziran 2014 Pazar

İftar yapilabilecek mekanlar 1..Siirt Seref Buryan


 Ramazan gelmişken  iftara gidilebilecek mekanlari da deneyip memnun kaldikca paylasmak istiyorum zira ftar menuleri de fiyatlar da cok cesitli ve arssirinca gercekten uygun fiyatlara cok guzel yerler bulunabiliyor.

  Dun ilk iftarimizi acmak icin esimin israrlari uzerine Fatih Kadinlar Pazarindaki Siirt Seref Buryan Kebap salonuna gittik.Ben Buryan i cok tercih etmedigim icin pek istemiyordum ama iyi ki de gitmisim gercekten Buryan kebabi da lezzetliydi diger kebaplardan da denedim gercekten basarili buldum.

 İftar menusu 35tl mercimek corbasi,icli kofte,kebap cesitlerinden biri,salata,icecek ve gullac tan olusan gayet lezzetli bir menu icin oldukca uygun bir fiyat.Yeri de temiz ve ferah. Calisan sayisi fazla ve hizlilar hic bekltmeden ve daha da onemlisi yemekleri sogutmadan herkese yetismeyi basardilar..

 Ramazanda kebap biraz agir olabiliyor ama tercihiniz bu yondeyse hic daha fazla para odemeden burayi deneyin derim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder