24 Haziran 2014 Salı

Kitap Onerileri 1.. Tatilde okunabilecek en guzel kitap




Kitap okumaya vakit bulamadigindan yakinanlar,coluk cocuk artik kitap okuycak halimiz mi kaldi diyenler, iste size kendi kendine zaman ayirtan  iki arada bir derede okuyabileceginiz muthis akici bir kitap..oyle ki bir cirpida okuyup bitirmeniz icin kitabin kapagini acmaniz yeterli gerisi geliyor zaten...Tatilde de plajda,havuzda guneslenirken kitapa dalip cocugunuzu kreste unutmaniz bile mumkun (benim basima geldi;))
Okumaya baslayinca sizi hizla icine cekiyor,surekli merak uyandirdigindan akiciligini kaybetmiyor.

Konusuna gelince kiitap yeni bosanmis bir kadinin yengesinin yanina bir adaya kafasini dagitmak icin geldiginde karsilastigi suprizler,gecmise yonelik bilmedigi sirlari ogrenmesine yol acacak bir gunluk bulmasi ve sirlari cozmeye calismasi konusu uzerine kurulu...siz de onunla beraber sirlari cozmeye calisiyorsunuz..Benim kitabi bitirmeme cok az kaldi sonunu bilmiyorum,hos bilsem de yazmazdim;) Bir itirafta bulunayim size birkac gundur yazi yazamamamin bir nedeni tatilde cocuklarla, havuz,park,doga yuruyusu,piknik gibi aktiviteden aktiviteye kosturmamin disinda diger nedeni de her buldugum firsatta kitapa yapismamdir..simdi de size kitabi tanitip hemen merakla bekledigim sonunu okumaya donuyorum..Zira birazdan cocuklarla kahvalti savasi adli sabah kaosunu yasama zamanimiz geliyor;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder