21 Nisan 2014 Pazartesi

Alo 114 zehirlenme hatti..



  Umarim hic kullanmaniza gerek kalmaz ama her annenin bilmesi gereken bir hat Alo 114 zehirlenme hatti...

 Gercekten cok itinali calisiyorlar bunu tecrube ettigim bir olayi sizinle paylasacagim.

  Kendimi yogun bir sekilde temizlige kaptirdigim bir gun lavaboyu domestosla temizleyip beklemeye birakmistim.O siralar azra da banyonun kapisini acmaya calisiyor ama 1/2kere acabilmisti henuz.Ben lavaboyu oyle birakip banyonun kapisini kspatip diger odayi temizlemeye gitmistim ki odadan cimarkrn birden banyonun kapisinin acik oldugjmu fark ettim kostum baktim ki Azra lavabonun yaninda ve elleri de domestoslu yerlerde duruyo hemen elllerini iyice yikadim agzini da guzelce yikadim ama icimdebir suphe olustu cunku gordugumde elini agxina goturmek uzereydi avaba agzina surdu mu yuttu mu diye tereddutte kaldim. O siralar Alo zehirlenme hattini yeni duymustum hemen aradim cok dikkatli bir sekilde beni dinlediler, olayi detayli olarak anlattirdilar daha sonra acilen en yakindaki saglikkurulusuna goturmemi ve buaradahicbirsey yedirmememi soylediler.

Tabii acilen en yakin devlet hastanesineordan ozel hastaneye kostuk.Orda da cocuk doktoru domestos un zehirlemeyecegini ama yuttuysa bogazinda yaniklar olusturacagini ve sadecd Capa veya Cerrahpasa da gastroentrolojibolumune goturmemi kendilerininbisey yapamiyacagini ancak onlarin bogazina bakabileceklerini yanik varsa musahadealtinda tutacaklarini soyledi.Kendi doktorumuzuda aradim hemen o da ayni seyleri soyleyince hemen Capa Egitim ve arastirma hastanesine kostuk.

  Ordaki maceramiz da ayri bir boyut oldu benim icin..gastro bolumunegelince olayi anlattimdoktor israrla yuttuguna emin misiniz diye sordu, hayir her ihtimale karsi getirdim dedim..cunku eger yuttuysa adli tip raporu tutulmasi gerekiyormus.. Bunu da duyunca ayri bir sok yasadim


2 yorum:

  1. Oncelikle çok geçmiş olsun O an insan ne yapacagini bilemez telaştan .Bu numarayi bilmiyordum el altinda bulunmasi gereken bir numara Teşekkürler

    YanıtlaSil