19 Nisan 2014 Cumartesi

sonunda dayanamadim ben de geldim..

 Merhabalar..

  Bloguma hosgeldiniz.. yazilarima baslamadan size once kendimi kisaca tanitmak isterim

  Sakarya universitesi iktisat fakultesinden mezun olduktan sonra 2 yil ingilizce ogretmenligi yaptim daha sonra yurt disiyla baglantili mumessil firmalarda merchandiser olarak gorev yaptim..

  2008 de dunya evine girdikten sonra da hamile kalana kadar merchandiser olarak calismaya devam ettim  fakat gerek isimin yogunlugu gerekse hamileligimin biraz sikintili gecmesi nedenleriyle isten ayrilmak zorunda kaldim..

  Iste bu donemlerde annelik ve cocuk yetistirmekle ilgili arastirmalarim basladi butun hayalim saglikli bir sekilde cocugumu kucagima alip onu en iyi sekilde  yetistirebilmekti
bu ugurda elimden geleni yapacaktim ve buldugum herseyi okumaya basladim bebegime ne yedirebilirim nasil egitebilirim onunla ne oyunlar oynayabilirim..

  Vee sonunda buyuk gun geldi serra irem 2010 yili temmuz ayinda aramiza katildi ve bundan sonra en buyuk gayemizin o minicik yuregii mutlu etmek oldugunu anladik ilk gunden..

 Serra cok minik dogan ve zor buyuyen bir bebekti  daha sonra alerjik problemler de ortaya cikinca daha da fazla uzerine titreyen yedigine ictigine cok dikkat eden titizlilkle herseyi arastiran bir anne oldum.Suan Serra 4 yasini bitirecek hala ona fazla bir hassasiyetim oldugunu itiraf etmeliyim..

  Daha sonra 2012yilinda supriz bir sekilde Azra Zeren aramiza katildi ve bu sefer de 2 yas arayla cocuk buyutmenin zorluklari bana  yeni tecrubeler kazandirdi..cocuklar arasinda rekabet olmasin,yasina gore onlarla oyun oynamak,aktivite yapmak, yaslarina gore yememesi gerekenler, gelisimleri ,aman serra kiskanmasin sporu,pedagogu,tiyatrosu eksik kalmasin derken gungectikce hizima hiz katmak ve bilgi birikimimi surekli guncellemek zorunda kaldim...

  Tabii bu arada hayati yakalamadan da olmuyor ev,es herseye yetismek lazim ee sonuc olarak bu kadar isin arasinda burda ne isin var dediginizi duyar gibiyim ama yasadigim tecrubeler de bosa gitmesin degil mi herkesle paylasalim ki anlam bulsun..bu blogda cocuklarla yaptigim aktivitelerden,oyunlardan tutun da yedirdiklerim , kacindiklarim bircok konuda yasadiklarimdan bahsedecegim ayrica hayata dair ev hayati,guzellik sirlari,zayiflama ipuclari gibi puf noktalara da deginecegim..

 Umarim sizin de benim de zevkle birseyler ogrenebilecegimiz bir blog olur..

 Keyifle kalin..

7 yorum:

  1. Ne kadar guzel ifade etmişsin :))hayirli olsun hayatim sıkı bir takipcin olacagim:))

    YanıtlaSil
  2. caniim cok tesekkur ederim iste bildigimizseyleri bir de benden okuyun istedim;)

    YanıtlaSil
  3. Hayirli olsun canim birileriyle ortak paydada benzer seyler yasadigimizi okumak ve yeni deneyimlerden haberdar olmak oldukca keyifli olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canim insallahguzel olacak ben cok heyecanliyim..

      Sil
  4. Blogun hayirli olsun canim..Bir aylik bebegimle taze bir anne olarak bilgi ve tecrubelerinden istifade edebilmek adina bende siki takipcilerinden olurum kesin.. teoride bildiklerini pratige dokmek zormus cunku.. engin bilgilerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. tesekkur ederim canim evet umarim sen de bebisini buyuturken bu blogdan rn iyi sekilde faydalanirsin

    YanıtlaSil
  6. Başarılı bir başlangıç. Devamını merakla bekliyorum. Hayırlı olsun. ...

    YanıtlaSil