27 Nisan 2014 Pazar

Kim demis salonun bas kosesine kaydirak koyulmaz diye..




 Onlar omurlerinde bir kere cocuk olacaklar,bugunleri mutlu hatirlamalari cok onemli.Yarinin mutlu yetiskinleri,kendilerine guvenen bireyleri olmalari icin cocukken doya doya oynamalarinin,mutlu olmalarinin sart oldugunu dusunuyorum.Bunun icin elimizden geleni yapmaliyiz bence.."Salonun ortasina koca kaydirak konur mu? "diyenlere" neden konulmasin kisin cocuk parka gidemiyecek bari evde enerjisini atsin"dedim hic de pisman olmadim bize gelen kimsenin de bu davranisimi kinadigini zannetmiyorum.Cocuklara uygun platform saglamazsak fazla enerjilerini yanlis seylere saldirarak atmaya calisacaklardir bunun icin de onlari suclamamak lazim.

  Onlar bizim cocuklugumuzda oldugu gibi aksama kadar sokakta oynayip elleri yuzleri kirli eve gelmek nedir,lastik oynamak seksek,uzun essek gibi bircok sokak oyununu bilemiyecekler..
Onlar bu devrin sansli gorulen bence cok sanssiz olan teknoloji ve televizyon cocuklari..
Doyumsuzlar,mutsuzlar ve kendi becerilerini,hayal guclerini kullanabilecekleri cok fazla ortamlari yok oyuzden ben bu yonde egitmeye calisiyorum.Motor becerilerini(ince motor,kaba motor) gelistirebilecekleri,enerjilerini atabilecekleri,hayal kurup el becerillerini arttirabilecekleri oyunlarin uzerinde duruyorum.Elbette bizimkiler de televizyon,cep telefonu,tablet oyunlarindan tamamen kopuk degiller maalesef ama elimden geldigince uzak tutmaya calisiyorum.Size de tavsiye ederim..

  Bu yonde size onlarin becerilerini gelistirebilecek degisik oyunlar paylasacagim burdan.Lutfen sizin de oncelikle amaciniz onlara guzel vakit gecirtmek olsun cunku her anlari cok kiymetli ve bunu yaparken de egitici olmaya gayret gosterelim.Emin olun en ufak cabamizin bile karsiligini kat kat alacagiz onlari gercekten iyi yetismis birer birey olarak gordugumuzde..

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder