29 Nisan 2014 Salı

elveda minik Gizem..


Yine bir aci haber..Adana da kaybolan 6 yasindaki Gizem tecavuz edilerek oldurulmus
Yine icimiz burkularak,gozlerimiz dolarak izliyoruz haberleri..nasil bir acidir Allah im kimse yasamasin artik bunlari neolur?

Bizim de kizlarimiz var ve ben kendimle bazi bildigim gerceklerle celisiyorum..nasil cocuklarimizi kendine guvenleri gelissin diye yalniz basina disari birakacagiz??

 Nasil yani bakkala bile gonderemiyecek miyiz 6 yasindaki kizimizi?

Cocuklarin o kucucuk dunyasini baslarina birsey gelmesin diye nasil senaryolarla karartacagiz??

Ben simdi 3,5 yasindaki kizima siksik bazi kotu kalpli insanlar oldugunu onu goturup birdaha yanimiza gonderemiyebileceklerini bu yuzden tanimadiklariyla konusmamasi gerektigini oyle kelimeleri secerek anlatmaya calisiyorum ki inanin ne yapacagimi sasiriyorum cunku o tertemiz saf zihinlerinin neden boyle insanlar oldugunu anlamasi gucken bunlarin olabilecegine inandirip onu insanlara karsi urkek cekimser hale getirmek de istemiyorum.

İnanin onlara zarar gelmesin diye bazen karnimda buyutmeye devam etmek istiyorum..

Ne diyelim Allah hepimizin cocuklarini korusun ve Gizem in ve bu durumu yasayan cocuklarin ailelerine de  Allah tan sabirlar diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder