18 Mayıs 2014 Pazar

İmkansiz diye bir kelime ogretmiyelim..

Doğrusu uzun zamandır izlediğim filmler arasında beni en çok etkileyen ve defalarca izleyebilecegim bir  film   "Benim Dünyam"

Hem sagir hem kor olan bir genc kizin     yasamla mucadelesini anlatan filmde sabirla,kararilikla nelerin asilabilecegini..
Oncesinde caresizlikle kendi karanligina terk edilen cocugun dogru bir egitimle neler geceklestirebildigini...
 İnanarak imkansiz denilen seylerin   nasil mucize haline getirilebildigini gördüm..

Bu filmi izledikten sonra cocuga bir kelimeyi ogretebilmek icin  o azmi o mucadeleyi gordukten sonra donup bir de bizim sabirsizligimiza baktim..Cok sukur saglikli olan cocuklarimiza en basit seyleri ogretirken daha 3.tekrarda sinirlenebiliyoruz..Oysa dogru bir egitimle,sabirla cocuklarimiza o kadar cok sey verebiliriz ki..
Bu filmden sonra benim bazi seylere inancim daha da artti; Eger birseyler ters gidiyosa  bir kere donup kendimize bakalim cocuklarimiza dogru bir yaklasimla ogretebileceklerimizin siniri yok gercekten.
Allah kimseyi evladiyla imtihan etmesin cok zor gercekten ama boyle bir cocugunuz da varsa  sabirla cok yol katedebilinecegini gormek mumkun..

 Basarabileceklerimize  inanalim  dogru yaklasimla ve kararlilikla devam edersek sonuclarini mutlaka goruruz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder